Press och media

Senaste pressreleaserna

Senaste nyheterna

En orolig omvärld och en tuff ekonomi gör Vitalis-konferensen än mer relevant

Med drygt 350 högintressanta programpunkter är Vitalis-konferensen årets största kunskapsevent för framtidens omsorg och sjukvård. – Det händer extremt mycket just nu, inte minst kring AI-lösningar och datadriven vård. Årets konferens är ett måste för den som vill komma ett steg vidare, säger Hans ...

AI-spår i fokus på Vitalis: “Dags för doktorn att sätta sig i förarsätet!”

Många oroas över riskerna med AI i sjukvården. Samtidigt lockar den stora potentialen: att kunna skapa en effektivare, mer avancerad vård. – Vi är vid en punkt då frågan inte längre är om, utan hur, menar eHälsoläkarföreningens ordförande Nasim Bergman Farrokhnia som medverkar i spåret "AI i vården...

Efter vinsten av HealthTech Award: “Plötsligt öppnades dörrar för oss!”

En supersmart och viktig, till och med livsavgörande, innovation för vården borde tas emot med öppna armar kan man tycka. Verkligheten är inte fullt så enkel. Att få folk att lyssna är inte alltid lätt. – Priset på Vitalis ändrade allt. Det gav oss trovärdighet och potentiella kunder började ström...

Pressreleaser från utställare

Läs releaser

Kontaktpersoner

Emma Groth
Brand Manager, Vitalis
emma.groth@svenskamassan.se
+46 736 82 35 71

Bilder från Vitalis

Logotyper

Vitalis logotype i EPS-format

Vitalis Vit logotype i EPS-format

Vitalis logotype i PNG-format

Vitalis Vit logotype i PNG-format

Vilken fil ska jag välja?

EPS

Passar om du använder t.ex. Illustrator, Photoshop, InDesign eller annat rit-, layout- eller bildredigeringsprogram.

PNG

Passar till webb-publicering och till t.ex. Word, Excel, PowerPoint eller annat ordbehandlings-, kalkyl- eller presentationsprogram.

Pressackreditering

Du som är journalist, fotograf eller har ett likvärdigt redaktionellt uppdrag är välkommen att ansöka om pressackreditering till Vitalis. Ansökan ska göras i förväg och besked om beviljad ackreditering meddelas tidigast två veckor innan mässan startar.

I ansökan behöver du beskriva ditt uppdrag samt var vi kommer kunna ta del av det publicerade materialet, tryckt eller digitalt. Detsamma gäller för dig som är bloggare eller har stora sociala medie-konto.

På begäran av våra utställare och samarbetspartners ackrediterar vi inte annonssäljare eller säljare av reklamtext och TV-medverkan.

Ansök om pressackreditering