Press och media

Senaste pressreleaserna

Senaste nyheterna

Efter vinsten av HealthTech Award: “Plötsligt öppnades dörrar för oss!”

En supersmart och viktig, till och med livsavgörande, innovation för vården borde tas emot med öppna armar kan man tycka. Verkligheten är inte fullt så enkel. Att få folk att lyssna är inte alltid lätt. – Priset på Vitalis ändrade allt. Det gav oss trovärdighet och potentiella kunder började ström...

Ansök nu! HealthTech Award 2024 lyfter betydelsefulla digitala hälsoinnovationer från Norden och Baltikum

HealthTech Award 2024 är återigen öppen för ansökningar! Denna prestigefyllda utmärkelse, som uppmärksammar innovationer inom hälsoteknik som har stor påverkan på människors liv, inbjuder företag från Norden och Baltikum att delta.   Med GREAT, Vitalis och Sahlgrenska Science Parks CO-AX ...

AI-spåret på Vitalis 2024: välj fritt från en buffé av färdiga lösningar!

När AI-spåret introducerades på Vitalis i fjol presenterades en katalog av spännande projekt och idéer. I år har många av dem blommat ut till konkreta metoder och verktyg, färdiga att implementera i vård och omsorg. – Vi har gått från snack till verkstad. Vinnare är kommuner och regioner som bara ...

Pressreleaser från utställare

Läs releaser

Kontaktpersoner

Emma Groth
Brand Manager, Vitalis
emma.groth@svenskamassan.se
+46 736 82 35 71

Bilder från Vitalis

Logotyper

Vitalis logotype i EPS-format

Vitalis Vit logotype i EPS-format

Vitalis logotype i PNG-format

Vitalis Vit logotype i PNG-format

Vilken fil ska jag välja?

EPS

Passar om du använder t.ex. Illustrator, Photoshop, InDesign eller annat rit-, layout- eller bildredigeringsprogram.

PNG

Passar till webb-publicering och till t.ex. Word, Excel, PowerPoint eller annat ordbehandlings-, kalkyl- eller presentationsprogram.

Pressackreditering

Du som är journalist, fotograf eller har ett likvärdigt redaktionellt uppdrag är välkommen att ansöka om pressackreditering till Vitalis. Ansökan ska göras i förväg och besked om beviljad ackreditering meddelas tidigast två veckor innan mässan startar.

I ansökan behöver du beskriva ditt uppdrag samt var vi kommer kunna ta del av det publicerade materialet, tryckt eller digitalt. Detsamma gäller för dig som är bloggare eller har stora sociala medie-konto.

På begäran av våra utställare och samarbetspartners ackrediterar vi inte annonssäljare eller säljare av reklamtext och TV-medverkan.

Ansök om pressackreditering